Wednesday, February 16, 2011

My Lovely Lappy..is back 2 me...

x sangka entry pertamaku adalah pasal lappy...ok la tue...sekurang2nya ada jugak perkara yang aku nak cite.....Alhamdulillah....my lappy akhirnya dah kembali ke tanganku....selama 4 hari x de disampingku....resah gelisah semua bersatu....cehh....(poyonyer..)..ha3..apa2 pun aku gembira gak....lappy kesayanganku Acer Aspire 4920 ada di depan mata.....merana sekejap hidup tanpa lappy nie.....mcm x sangka je....hard disk lappy aku bakal rosak dan aku rasa masa dalam lappy mmg dah rosak....tp bila keluarkan dari lappy ok plak ..siap boleh connected lagi.....selamat la semua doku2 n yang paling penting video2 mv,drama dan korean variety show semua ada ....alhamdulillah......memang aku dapat pengajaran yg besar kali nie....jangan suke mendownload ...kalau x jadi la mcm lappy aku nie...aku pun satu....dah la download pastu x de protection antivirus.....mmg bijak2...sekali dah kena...mmg sasau dibuatnya....pastu part yg x bleh blah....apalagi...mesti la kena sound ngn my baba.....x pasal2 duit RM 160 melayang semata2 anak dia punye lappy prob hard disk....cian kat babaku......nie pun satu lagi pengajaran buat aku....hish2..
p/s~ yg paling penting aku sayang ayah aku.....sanggup bayarkan RM 160 tu tuk aku.....Baba saranghae...!!!!

No comments: