Thursday, May 10, 2012

Aku Kecewa

"Ketahuilah...Kata2 mu itu bak sebilah pisau yang sangat tajam maka itu kamu tidak sedari apa yang telah kamu lakukan sehingga melukakan aku...Aku berhak untuk menyatakan apa yang aku rasa dan aku berhak untuk merasa marah...Aku sangat2 kecewa dengan kamu...."

Kamu benar2 telah mengecewakan aku kali ini.......aku hormat kau ..tapi lepas apa yang kau lakukan nie memang aku x dapat duga langsung...Macam nie kan sikap ko yang sebenarnya...Bagi aku la..kau nie kan menakutkan.....sangat menakutkan....sebab kau tulis apa yang kau tak tahu hujung pangkal di laman kegemaran ko tu di Cik "T"....Serius Demi Allah macam nie rupanya sikap ko...nampak baik depan2 tapi belakang....Aku kecewa giler2 ngn ko..aku masih tertanya2 betul ke ko org yang aku kenal.....Aku seorang boleh bersabar tapi hal mcm nie seyes aku dah x bleh..

DAN SATU HAL LAGI....KO BUKAN SESIAPA PUN PADA AKU...ITU YANG AKU TAHU SEKARANG......!!!!!!!

No comments: